„Mila”

revarsare-de-lumina

Îl pot vedea pe Dumnezeul iubirii,

Venind să ne spele toate păcatele.

Hainele Lui sunt în flăcări;

El vrea să ardă întunericul.

Suntem atât de necredincioşi…

Dar Domnul nostru a venit să ne salveze

Pentru că El este Regele gloriei!

– Ai putea să îmi vindeci inima?

Încă mai simt durerea din lăuntrul meu.

Te pot atinge numai în vis

Şi când închid ochii, văd Lumina !

Stăm în genunchi

Şi ne rugăm pentru milă.

“- Te rog, Dumnezeul meu, deschide-mi ochii,

Spre lucruri nevăzute

Şi lasă-mă să plec de la nimic

Spre Eternitate!”

de Elena-Alina Tătaru

clasa a XI-a F

Colegiul Naţional „Mihai Viteazul” Slobozia


rugaciune1


Lasă un răspuns

