O, iartă!

O, iartă, Te rog Doamne, atâtea rugăciuni
Prin care-Ţi cer doar pâine şi pază şi minuni,
Căci am făcut adesea din Tine robul meu;
Nu eu ascult de Tine, ci Tu de ce spun eu.

În loc să vreau eu, Doamne, să fie voia Ta,
Îţi cer să faci întruna să fie voia mea;
Îţi cer s-alungi necazul, să nu-mi trimiţi amar;
Îţi cer să-mi faci atâtea, să-mi dai… să-mi dai… să-mi dai…,

Gândindu-mă că, dacă Îţi cânt şi Te slăvesc,
Am drept să-Ţi cer oricâte, să-mi faci orice doresc…
O, iartă-mi, felu-acesta greşit de-a mă ruga
Şi-nvaţă-mă ca, altfel, să stau în Faţa Ta!

Nu tot cerându-Ţi Ţie să fii Tu robul meu,
Ci Tu cerându-mi mie, iar robul să fiu eu!
Fă să-nţeleg că felul cel bun de-a mă ruga
E să doresc ca-n toate să fie voia Ta!

de Traian Dorz


2 răspunsuri la O, iartă!

  1. Lacrimi imi brazdeaza lin obrajii citind aceasta rugaciune. Cat de adevarata e. Mereu, mereu cerem. Si tot mereu, nemultumiti. Dar e in firea noastra, e ceea ce ne caracterizeaza… suntem slabi, foarte slabi. Si, sa spunem ” fie voia Ta, Doamne ” cred ca-i mai presus de puterea noastra de acceptare. Si El, Dumnezeu, e mereu rabdator cu noi… mereu!
    Multa bafta in tot ceea ce faceti! Numai bine.

  2. Alex Androne spune:

    Mulţumesc pentru vizită şi pentru cuvintele frumoase! Mult adevăr în cele spuse. Aşa suntem noi, oamenii!
    Numai bine.

Lasă un răspuns

